Monday, January 10, 2011

Yang telah buat aku menangis..


Setelah lama ia tersimpan dan terpendam,
ia hadir buat sekian kali dan sgt menyentuh aku,
hingga aku terjatuh saat ia tiba...

Mengenali mu bukan sia2, malah ia sgt bermakna dlm hidup ku,
aku juga sentiasa ingat atas segala peristiwa dan kenangan..
juga pengalaman,buat aku yg tidak sempurna lagi sering alpa ini,

Maaf kuucapkan..dgn sepenuh keikhlasan dan penyesalan,
walau kau tak dgr tp aku biar kau tahu..yg aku sesalinya,

Biarkan ia berlalu pergi tanpa ada rasa dendam,
marah juga iri hati yg terpendam..
aku tahu kau sentiasa maafkan aku dan sering kali tidak mengambil hati,
tapi kau tetap manusia seperti aku...tidak pantas dikasari mahu lagi dihina,

Aku teresak esak sepenuh hati, dgn segala yg terjadi..
aku tidak mahu ia berulang dan kenapa aku menjadi sezalim itu,
mengenalimu bukanlah penyesalan ku, tp perbuatan ku yg melampaui batas kesabaran..

Benar aku rindu..dan sgt terasa bila dtgnya tahun baru,
aku terasa seperti kehilangan sesuatu..
dan ia benar benar..buat aku menangis..
dan tidak akan pernah memaafkan diriku sendiri..

Raidy mintak maaf.. :(

Raidy minta maaf kpd dia yg tahu..dan raidy juga sudah memberitahunya..
"wanita tidak harus dikasari, tapi harus dilindungi"


No comments:

Post a Comment