Monday, January 10, 2011

Ingin terus bersamanya

Saat mencintanya...aku rasa seperti sang wira..kerana diperlukan setiap masa..
 aku tak pernah rasa sunyi..saat bila dia sentiasa disisi aku...menemani aku..setiap waktu..
dia sentiasa berikan aku senyuman...yg sentiasa aku perlukan..

Tp aku bukanlah sang wira yg sebenar...
 aku terlalu takut...kehilangan kau..
aku juga tidak bisa kau jauh...walau sebentar...
lagi jauh...aku pasti tak mampu....

hey..
awk ok?
..yeah..i'm fine...
dia senyum ajer...ok agaknya ...

kenapa saya tak pernah nampak awk sebelum ni..
 entah...urmmm..

setiap kali mata dia berkelip..ia jadikan aku sesak..dan sgt sukar melaluinya,
 jantung ku tak pernah sepantas ini...dan knpa aku bnyk tanya..
mesti dia boring...:(

but i can try something..dia ,mesti suka....:)

saya dapat coklat ni..dari kawan..
 awk ambil lah...saya tak mkn coklat..
hey..that is my favorite..suka sgt!...
thank u...

heheh...(yeah..i got u now)...

dia pasti peminat coklat sama mcm aku...:)

saya ingin bersama awk..
 boleh tak awk biarkan saya mencintai awk....
kerana semakin saya biarkan..saya tak mampu tuk terus tahan..
 awk boleh tawan saya...apa yg ingin awk lakukan..
segalanya..tuk awk dan saya.

mdulu aku hanya mampu tersenyum..dan melihat dari jauh..
 tapi kini setiap dari gerak dan bayangmu aku mampu sentuh..
sudah pasti senyuman itu untuk aku...

aku ingin terus bersamanya..cuba tuk jadi  wira mu,
 setia yg mampu...dan takkan biar kau sepi tanpa aku

dan dia juga selalu cakap..

saya sayang awk sgt...


dan aku hanya...senyum
     dan dia akan faham.

No comments:

Post a Comment